Zorgbedrijf Rivierenland luistert graag naar jouw vragen, suggesties of klachten. 

Heb je een vraag over een specifieke dienstverlening van het zorgbedrijf? Je kunt met al je vragen terecht bij de zorgcoach of rechtstreeks bij de dienst zelf. Weet je niet goed wie jouw vraag best kan beantwoorden gebruik dan het contactformulier of mail rechtstreeks naar info@zbrivierenland.be.

Klachten

Ben je om een of andere reden niet tevreden met de dienstverlening van Zorgbedrijf Riverenland (b.v. je moet te lang wachten, je wordt niet vriendelijk ontvangen, je krijgt geen antwoord, je krijgt onduidelijke informatie…), dan kun je klacht indienen bij de klachtenbehandelaar.

We raden je wel aan om eerst de betrokken dienst te contacteren. Mogelijk gaat het om een klein probleem of misverstand dat snel opgelost kan worden.

Lukt dat niet of blijf je toch nog met een gevoel van ontevredenheid zitten, dan kun je altijd de klachtenbehandelaar contacteren.

Hoe contacteren?

  • Het klachtenformulier op de website invullen.
  • Een e-mail sturen naar ann.desmet@zbrivierenland.be
  • Een brief sturen naar Zorgbedrijf Rivierenland - Klachten, Wilsonsstraat 28a - 2860 Sint-Katelijne-Waver.
  • Je mag de klachtenbehandelaar ook bellen: 0470 31 89 98.
  • Als je de klachtenbehandelaar persoonlijk wil spreken, moet je een afspraak maken.

Welke klachten?

De klachtenbehandelaar behandelt enkel klachten over dienstverleningen van Zorgbedrijf Rivierenland. 

De klachtenbehandelaar kan je klacht niet behandelen

  • Als het niet over een dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland gaat.
  • Als het over feiten gaat die meer dan een jaar geleden zijn.
  • Als er een gerechtelijke procedure loopt over het probleem.
  • Als het over personeelsaangelegenheden gaat. 
  • Als de klacht anoniem ingediend wordt.