Ben je niet tevreden over een dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland? Bijvoorbeeld je moet te lang wachten, je wordt niet vriendelijk ontvangen, je krijgt geen antwoord of je krijgt onduidelijke informatie.
- We raden je aan om altijd eerst de betrokken dienst te contacteren. Mogelijk gaat het om een klein probleem of een misverstand dat snel opgelost kan worden.
- Lukt dat niet of blijf je toch nog met een gevoel van ontevredenheid zitten? Dan kan je hier een klacht indienen.
Hoe de klachtenbehandelaar contacteren?
- Vul het klachtenformulier in.
- Mail naar klachten@zbrivierenland.be.
- Stuur een brief naar
Zorgbedrijf Rivierenland - Klachten
Wilsonstraat 28a
2860 Sint-Katelijne-Waver - Bel de klachtenbehandelaar op 0470 31 89 98.
Welke klachten?
De klachtenbehandelaar behandelt enkel klachten over de dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland.
De klachtenbehandelaar kan je klacht niet behandelen
- als het niet over een dienstverlening van Zorgbedrijf Rivierenland gaat.
- als het over feiten gaat die meer dan 1 jaar geleden zijn.
- als er een gerechtelijke procedure loopt over het probleem.
- als het over personeelsaangelegenheden gaat.
- als de klacht anoniem ingediend wordt.